onsdag 8 december 2010

Var är det som felas?

Dessa två anmälningar/annonser är några av alla dem som har kommit till föreningen de sist dagarna. Vi har valt att ta bort personuppgifterna men annars är innehållen kopierade direkt så som anmälaren gjort dem. Budskapet kan man inte ta fel på.

Läs och begrunda.

Omplaceringsanmälan

Kattnamn: Maja

Om katten:: Hej jag har en katt som sprang på min gård för några månaders. Har försökt att få i tag i ägare, men samma som noll. Nu måste jag bli av med den. Har kontakt några katthem. Men det händer inte något. Jag ska börja att jobba i norge efter jul. Så nu får jag se om ni svarar.
PS: Får jag inte svar måste jag släppa ut den. OBS: Tror hon är ca: 1 år stör inte någon. Bara äter o sover. färg gul röd

Skäl till omplacering: SKA BÖRJA JOBBA I NORGE EFTER JUL OM NU NÅGON VILL HA DEN KATT JAG VAR SÅ DUM ATT HJÄLPA. MEN FÅR MAN NÅGON HJÄLP ATT BLI AV MED DEN. SÅ TYCKER DOM SOM NU TAR HAND OM KATTOR SKA HÖRA AV SIG ? MEN VET OM NI TÄNKER MED HJÄRTAT.

Hemlösformulär

Två stycken utekatter.
Båda är blandraser(bondkatter) som är kastrerade honor. Molly 9år är svart/vit. Kajsa 8år är randig i svart och brunt. Vit på hakan.

Katternas situation: Katterna har under en lång tid bott tillsammans. Vi kan inte ta hand om dem längre och hoppas att det finns ett tillfälligt hem för dem hos er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar